helpPotřebujete poradit?
helpPotřebujete poradit? helpKontakt shopping_cartJít k pokladně shopping_cartK pokladně

Proč Caffetterii

  • Objednávku dodáme během 30-60 minut.
  • Čerstvé suroviny jsou u nás samozřejmostí.
  • Vždycky příjemný kurýr, který Vám vyjde vstříc v každé situaci.
  • Refundace při špatné objednávce, ihned kontaktujte kurýra.

fyzické podnikající osoby provozující tento online obchod
Šimon Havlík
v provozovně Caffetteria
se sídlem třída Míru 60, 53002, Pardubice
identifikační číslo: 02227991
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese
www.caffetteria.cz a prostřednictvím telefonických objednávek na telefonním čísle +420 722 569 034.

Obecné informace

Kupující – fyzická nebo právnická osoba, která si objednala zboží (potraviny a nápoje a jeho dovoz přes internetový obchod https://www.caffetteria.cz/ prostřednictvím elektronického formuláře. Spotřebitel – kupující fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu povolání uzavírá smlouvu s CAFFETTERIA nebo s ní jinak jedná.

Předmět činnosti

Předmětem činnosti je výroba a následný rozvoz teplých pokrmů a potravinářského zboží do blízkého okolí dané provozovny. CAFFETTERIA provozuje Šimon Havlík, třída Míru 60, 53002, Pardubice

Otevírací doba a rozvoz

Provozovna CAFFETTERIA má pevně stanovenou otevírací dobu, která může být změněna. Telefonické a on-line objednávky se přijímají v otevírací době, a to do uvedené provozní doby. CAFFETTERIA si nenastavuje minimální výši objednávky a vystavuje si právo nerozvážet do některých oblastí nad uvedenou oblast rozvozu. Osobní odběr na provozovně je možný a není ovlivněn minimální částkou.

Platební podmínky

Za produkty a služby je možno platit v hotovosti, bankovním převodem v případě uskutečnění objednávky na www.caffetteria.cz je možné platit přes platební bránu GoPay kreditní nebo debetní kartou. Zákazník je povinen ihned přepočítat vrácené peníze. Na pozdější reklamace nelze brát zřetel. Veškeré platby jsou prováděny v české měně (CZK) anebo Eurech (EUR) dle aktuálního kurzu provozovny.

Produkty

Nápoje se rozváží pouze s hlavním jídlem nebo kávou, rovněž tak porcované dezerty a zmrzliny. Alkoholické nápoje neprodáváme osobám mladším osmnácti let. V provozovnách CAFFETTERIA jsou oddělené pracovní plochy pro zpracování různých druhů potravin, všechny potraviny jsou chlazené a na alergeny je brán zřetel.

Doručení objednávek

CAFFETTERIA se snaží doručit objednané produkty a zboží v co nejkratší době. Doba dodání je od 30 minut do 60 minut. V případě, že nastanou situace, které přímo ovlivní zpoždění dodávky (dopravní komplikace, nehoda, zhoršené povětrnostní vlivy atd.), může dojít k opoždění objednávky. V tomto případě podá pracovník příjmu objednávek informace o čase dodání. Za zpoždění, či nedodání zaviněné třetí osobou (krádež, výpadek energií, přerušení dodávky vody atd.), nemůže CAFFETTERIA nést odpovědnost, a proto toto není důvodem oprávněné reklamace. Veškeré provedené objednávky jsou závazné a kupující je povinen za objednané zboží zaplatit celkovou cenu. Cena rozvozu není započítána v ceně jídla, záleží na zóně, kde se právě nacházíte. Obaly jsou v ceně jídla.

Reklamace

CAFFETTERIA doporučuje na místě zkontrolovat, jestli doručené zboží souhlasí s objednávkou. Pokud je cokoliv v nepořádku, je zapotřebí neprodleně zavolat na pobočku, kde byla objednávka uskutečněna. Pokud nebyly dodrženy obchodní podmínky naší firmy, či kvalita jídla, bude nabídnuta výměna za nový produkt, nebo patřičná sleva z příští objednávky či jiná alternativa. Nová objednávka bude dodána v co nejkratším termínu. Produkt lze reklamovat pouze v den, kdy byl zakoupen. Reklamace prosím řešte ihned telefonicky daném telefonním čísle provozovny.

Ochrana osobních údajů

Od 25.5.2018 podle nových směrnic EU stanovuje ochranu osobních údajů zákon o GDPR. Podrobné informace o ochraně osobních údajů k nalezení zde, informace o použití cookies najdete zde.